Безпека дорожнього руху. Засоби заспокоєння руху. Загальні технічні вимоги
Всі учасники дорожнього руху мають право на комфортні та безпечні умови руху.
Травми, отримані в результаті ДТП, є однією з основних причин смертності та набуття інвалідності в світовому масштабі. Щорічно в ДТП, переважно в країнах з низьким і середнім рівнем доходу, гинуть майже 1,2 мільйона людей, і ще мільйони зазнають травм або стають інвалідами. Травматизм внаслідок ДТП спричиняє величезні соціальні витрати для громадян, родин та територіальних громад або лягає важким тягарем на систему охорони здоров’я та економіку країни в цілому.
Керування швидкісними режимами є дуже важливим інструментом забезпечення безпеки дорожнього руху. На превеликий жаль, багато водіїв свідомо ігнорують можливі ризики і часто вважають, що задоволення від пересування на високій швидкості переважує ті негативні наслідки, до яких воно може призвести. Неправильний вибір швидкості руху або перевищення встановлених обмежень є найвагомішим чинником, який призводить до зростання травматизму на дорогах. Чим вища швидкість, тим більшим є гальмівний шлях, а, отже, і більшим є ризик настання ДТП.
Засоби заспокоєння руху є ефективним доповненням до обмежень швидкості, встановлених за допомогою технічних засобів регулювання.
Вимоги цього стандарту мають на меті запровадження комплексного підходу до створення системи безпечних умов руху дорогами та вулицями, яка ґрунтується на керуванні швидкістю.
Заспокоєння руху має на меті не стільки примус до руху з низькою швидкістю, скільки забезпечення рівномірності транспортних потоків для підвищення безпеки руху та пропускної здатності доріг та вулиць.
Просимо Вас надати коментарі до першої редакції ДСТУ ХХХХ:20ХХ «Безпека дорожнього руху. Засоби заспокоєння руху. Загальні технічні вимоги», який розроблені фахівцями ДП «ДерждорНДІ» відповідно до договору з Державним агентством автомобільних доріг України від 16 травня 2018 року №65-18.
Коментарі просимо надати протягом 60 календарних днів з дня оприлюднення повідомлення про розроблення першої редакції проекту вказаного ДСТУ на офіційному веб-сайті національного органу стандартизації (до 28.12.2018) на e-mail: vndr@ukr.net або надіслати на адресу: 03133, м. Київ, пр. Перемоги, 57, офіс 1708-б
Суміжні матеріали
- Зміна № 1 до ГБН В.2.3-37641918-555:2016 Автомобільні дороги. Транспортні розв'язки в одному рівні. Проектування
- Проєкт ДСТУ EN 13286-53:202Х (EN 13286-53:2004, IDT) «Суміші неукріплені та укріплені гідравлічним в’яжучим. Частина 53. Метод виготовлення зразків для випробування з сумішей, укріплених гідравлічним в’яжучим, із застосуванням осьового стискання»
- Проєкт ДСТУ EN 13286-52:202Х (EN 13286-52:2004, IDT) «Суміші неукріплені та укріплені гідравлічним в’яжучим. Частина 52. Метод виготовлення зразків для випробування з сумішей, укріплених гідравлічним в’яжучим, із застосуванням вібростискання»
- Проєкт ДСТУ EN 13286-40:202Х (EN 13286-40:2003, IDT) «Суміші неукріплені та укріплені гідравлічним в’яжучим. Частина 40. Метод випробування з визначання міцності під час прямого розтягнення сумішей, укріплених гідравлічним в’яжучим»
- ПРОЄКТ ПЕРШОЇ РЕДАКЦІЇ МЕТОДИЧНИХ ВКАЗІВОК З РОЗРАХУНКУ ПЛАНОВИХ ВИТРАТ НА УТРИМАННЯ СЛУЖБОВОГО АВТОТРАНСПОРТУ ЗАМОВНИКА ДОРОЖНІХ РОБІТ МВ 42.1-37641918-ХХХ:202Х
- Проєкт ДСТУ EN 13286-51:202Х (EN 13286-51:2004, IDT)
- Проєкт ДСТУ EN 13286-50:202Х (EN 13286-50:2004, IDT)
- Проєкт першої редакції Зміни № 2 СОУ 42.1-37641918-082:2018 Дорожні машини та механізми. РЕСУРСНІ КОШТОРИСНІ НОРМИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ МАШИН ТА МЕХАНІЗМІВ ДЛЯ ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО УТРИМАННЯ
- Проєкт першої редакції Зміни № 2 СОУ 42.1-37641918-034:2018 Дорожні машини та механізми. РЕСУРСНІ КОШТОРИСНІ НОРМИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬНИХ МАШИН ТА МЕХАНІЗМІВ
- Проєкт першої редакції Зміни № 2 СОУ 42.1-37641918-071:2018 Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на роботи з експлуатаційного утримання
- Проєкт першої редакції Зміни № 2 СОУ 42.1-37641918-035:2018 Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи
- Друга редакція проєкту ДСТУ 4036 «Безпека дорожнього руху. Вставки розмічальні дорожні. Загальні технічні вимоги»
- Перша редакція проєкту ДСТУ EN 16157-7:20ХХ (EN 16157-7:2018, IDT) «Інтелектуальні транспортні системи. Специфікації обміну даними DATEX II для керування дорожнім рухом та інформації про дорожній рух. Частина 7. Спільні елементи даних»
- Перша редакція проєкту ДСТУ CEN/TS 16157-6:20ХХ (CEN/TS 16157-6:2015, IDT) «Інтелектуальні транспортні системи. Специфікації обміну даними DATEX II для керування дорожнім рухом та інформації про дорожній рух. Частина 6»
- Перша редакція проєкту ДСТУ CEN/TS 16157-5:20ХХ (CEN/TS 16157-5:2014, IDT) «Інтелектуальні транспортні системи. Специфікації обміну даними DATEX II для керування дорожнім рухом та інформації про дорожній рух. Частина 5»
- Перша редакція проєкту ДСТУ CEN/TS 16157-4:20ХХ (CEN/TS 16157-4:2014, IDT) «Інтелектуальні транспортні системи. Специфікації обміну даними DATEX II для керування дорожнім рухом та інформації про дорожній рух. Частина 4»
- УКРУПНЕНІ КОШТОРИСНІ ЦІНИ І НОРМАТИВИ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ З БУДІВНИЦТВА МОСТОВИХ СПОРУД (Проєкт, перша редакція)
- Проект першої редакції ДСТУ ХХХХХ:202Х Автомобільні дороги. Очищення поверхневих стічних вод
- Перша редакція проекту ДСТУ 4100:20ХХ «Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні вимоги» на заміну ДСТУ 4100-2014
- Проєкт Зміни № 1 СОУ 42.1-37641918-098:2017 Автомобільні дороги. Норми часу на ремонтно-будівельні роботи
- Проєкт Зміни № 1 СОУ 42.1-37641918-097:2017 Автомобільні дороги. Норми часу на роботи з експлуатаційного утримання
- ДСТУ ХХХХ:20ХХ «Арматура неметалева композитна для дорожніх та мостових конструкцій. Методи випробувань»
- ПЕРША РЕДАКЦІЯ ДСТУ ХХХХ:20__ Безпека дорожнього руху Автомобільні дороги ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЬ І ДІЛЯНОК КОНЦЕНТРАЦІЇ ДОРОЖНЬО-ТРАНСПОРТНИХ ПРИГОД
- ПЕРША РЕДАКЦІЯ ДСТУ ХХХХ:20ХХ Безпека дорожнього руху МАРШРУТНЕ ОРІЄНТУВАННЯ НА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРОГАХ
- Перша редакція проєкту ДСТУ EN 16157-3:20ХХ (EN 16157-3:2018, IDT) «Інтелектуальні транспортні системи. Специфікації обміну даними DATEX II для керування дорожнім рухом та інформації про дорожній рух. Частина 3. Публікування поточної ситуації»
- Перша редакція проєкту ДСТУ EN 16157-2:20ХХ (EN 16157-2:2019, IDT) «Інтелектуальні транспортні системи. Специфікації обміну даними DATEX II для керування дорожнім рухом та інформації про дорожній рух. Частина 2. Визначення розташування»
- Перша редакція проєкту ДСТУ EN 16157-1:20ХХ (EN 16157-1:2018, IDT) «Інтелектуальні транспортні системи. Специфікації обміну даними DATEX II для керування дорожнім рухом та інформації про дорожній рух. Частина 1. Контекст та платформа»
- ПРОЄКТ Зміни № 1 до ДБН В.2.3-5:2018 Вулиці та дороги населених пунктів
- Проєкт Зміни № 1 СОУ 42.1-37641918-041:2015
- ДСТУ ХХХХ:20ХХ «Настанова з оцінювання і прогнозування технічного стану автодорожніх мостів»
- ДСТУ ХХХХ:20ХХ «Настанова з оцінювання і прогнозування технічного стану дорожніх труб»
- ДСТУ XXXX:202X «Настанова з обстеження і випробування мостів та труб»
- ДСТУ «Суміші асфальтобетонні та асфальтобетон. Технічні умови. Частина 1. Гарячі асфальтобетонні суміші»