Безпека дорожнього руху. Засоби заспокоєння руху. Загальні технічні вимоги
Всі учасники дорожнього руху мають право на комфортні та безпечні умови руху.
Травми, отримані в результаті ДТП, є однією з основних причин смертності та набуття інвалідності в світовому масштабі. Щорічно в ДТП, переважно в країнах з низьким і середнім рівнем доходу, гинуть майже 1,2 мільйона людей, і ще мільйони зазнають травм або стають інвалідами. Травматизм внаслідок ДТП спричиняє величезні соціальні витрати для громадян, родин та територіальних громад або лягає важким тягарем на систему охорони здоров’я та економіку країни в цілому.
Керування швидкісними режимами є дуже важливим інструментом забезпечення безпеки дорожнього руху. На превеликий жаль, багато водіїв свідомо ігнорують можливі ризики і часто вважають, що задоволення від пересування на високій швидкості переважує ті негативні наслідки, до яких воно може призвести. Неправильний вибір швидкості руху або перевищення встановлених обмежень є найвагомішим чинником, який призводить до зростання травматизму на дорогах. Чим вища швидкість, тим більшим є гальмівний шлях, а, отже, і більшим є ризик настання ДТП.
Засоби заспокоєння руху є ефективним доповненням до обмежень швидкості, встановлених за допомогою технічних засобів регулювання.
Вимоги цього стандарту мають на меті запровадження комплексного підходу до створення системи безпечних умов руху дорогами та вулицями, яка ґрунтується на керуванні швидкістю.
Заспокоєння руху має на меті не стільки примус до руху з низькою швидкістю, скільки забезпечення рівномірності транспортних потоків для підвищення безпеки руху та пропускної здатності доріг та вулиць.
Просимо Вас надати коментарі до першої редакції ДСТУ ХХХХ:20ХХ «Безпека дорожнього руху. Засоби заспокоєння руху. Загальні технічні вимоги», який розроблені фахівцями ДП «ДерждорНДІ» відповідно до договору з Державним агентством автомобільних доріг України від 16 травня 2018 року №65-18.
Коментарі просимо надати протягом 60 календарних днів з дня оприлюднення повідомлення про розроблення першої редакції проекту вказаного ДСТУ на офіційному веб-сайті національного органу стандартизації (до 28.12.2018) на e-mail: vndr@ukr.net або надіслати на адресу: 03133, м. Київ, пр. Перемоги, 57, офіс 1708-б
Суміжні матеріали
- Зміна 1 до ДБН В.2.3-14
- Проект першої редакції ГБН В.2.3-37641918- 561:202Х «Мости та труби» Гофровані конструкції на автомобільних дорогах. Проєктування»
- ПРОЄКТ ДСТУ EN 13286-7:202Х «Суміші неукріплені та укріплені гідравлічним в’яжучим. Частина 7. Випробування неукріплених сумішей циклічним всебічним стиском»
- ТЗ на ГБН В.2.3-37641918-561:202Х
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ЗАГАЛЬНОЇ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ФІНАНСУВАННЯ РОБІТ З НОВОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА РЕМОНТІВ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ (перша редакція)
- ПРОЄКТИ МЕТОДИЧНИХ ВКАЗІВОК З ПІДГОТУВАННЯ ТИПОВОЇ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ДЛЯ ЗАКУПІВЛІ ПОСЛУГ З ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ТА МЕТОДИЧНИХ ВКАЗІВОК З ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ПОСЛУГ З ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ
- ПРОЄКТ МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО МЕХАНІЗМУ ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ШТРАФНОГО БАЛУ ПРИ ВИКОРИСТАННІ КОНТРАКТІВ НА ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ЗА ПРИНЦИПОМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇХ ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО СТАНУ МР Д.2.4-37641918-ХХХ:
- Технічне завдання на розроблення проєкту Зміни № 1 ГБН В.2.3-37641918-555:2016«Автомобільні дороги. Транспортні розв’язки в одному рівні. Проектування»