ПІДСУМКИ 2019 РОКУ
ПІДСУМКИ РОБОТИ ДП «ДЕРЖДОРНДІ» за 2019 РІК
Розроблено та впроваджено більше 100 нормативних документів (ДБН, ГБН, ДСТУ, СОУ тощо), серед яких основними є Зміна 1 до ДБН щодо проектування та будівництва автомобільних доріг загального користування, ГБН щодо проектування нежорстких дорожніх одягів, ДСТУ щодо дорожньої розмітки, СОУ щодо планування і проектування велосипедної інфраструктури та СОУ щодо питань визначення вартості дорожніх робіт.
Участь у роботі над законопроектами щодо запровадження системи середньострокового планування, аудиту безпеки автомобільних доріг, удосконалення системи ціноутворення, участі інженера-консультанта у будівельних проектах.
Актуалізовано Державну цільову програму розвитку доріг та здійснено відбір першочергових проектів дорожнього будівництва для реалізації у 2020-2024 роках на підставі інтегрального показника соціально-економічної ефективності.
Розпочато активну роботу в рамках Державної цільової програми щодо підвищення безпеки руху на автомобільних дорогах. Інститут працює над оновленням нормативної бази:
- ДБН щодо проектування та будівництва вулиць і доріг в населених пунктах
- ДСТУ щодо освітлення
- ДСТУ щодо технічних вимог до дорожніх знаків
- ДСТУ щодо вставок дорожніх розмічальних.
Здійснювався науково-технічний супровід більше ніж на 60 об’єктах дорожнього будівництва як на етапі проектування, так і будівництва. В рамках супроводу: виконувалося обстеження, фото- та відефіксація стану дорожнього покриття; варіантний розрахунок конструкцій дорожнього одягу; надавалися пропозиції щодо впровадження нових матеріалів (у тому числі – заміні кондиційних матеріалів на місцеві та відходи промисловості), а також рекомендувалися сучасні ефективні технології будівництва; виконувалося перевіряння відповідності матеріалів нормативно- технічним вимогам (проектним рішенням) шляхом виконання лабораторних досліджень; здійснювалося визначення модулів пружності на поверхні конструктивних шарів, рівності та шорсткості покриття, товщини влаштованих шарів та порівняння її з проектними рішеннями тощо.
Велась активна співпраця з Укрінфрапроектом щодо науково-технічного супроводу облаштування кільцевих розв'язок в одному рівні.
Обстежено та паспортизовано більше 50 транспортних споруд, зокрема мостів з наповненням Аналітичної експертної системи управління мостів.
На секції 5 «Проектування», що створена на базі інституту, розглянуто більше 1000 варіантів конструкцій дорожнього одягу для 211 об`єктів дорожнього будівництва, варіанти ремонтів для більше ніж 130 мостів, що в цілому сприяло підвищенню якості проектних рішень.
В рамках робочих груп, до яких входять досвідчені фахівці галузі, напрацювали цілий ряд важливих документів:
- - методичні рекомендації зі складання тендерної документації на всі види дорожніх робіт;
- - Методику визначення вартості дорожніх робіт;
- - Типові договори на всі види дорожніх робіт.
Перезавантажили роботу органу сертифікації та створили електронний кабінет заявника на проведення сертифікації продукції.
Проведено 9 науково-практичних заходів, серед яких: дві конференції щодо сучасних матеріалів та технологій в рамках виставок «HEAVY DUTY» та «Автодорекспо-2019», семінари з питань кошторисного ціноутворення у Львові і Тернополі, семінари щодо фінансового планування в Києві, щодо питань проектування в Запоріжжі, публічних закупівель в Чернігові, питань мостів в Одесі, зимового утримання та безпеки руху в Івано-Франківську.
Успішно завершили науково-дослідний проект в рамках Програми Європейської Комісії "HORIZON 2020" - SENSKIN (Моніторинг транспортної інфраструктури на основі використання методик «чутливої шкіри»).
Спеціалісти нашого Інституту представляли результати своїх досліджень на міжнародних заходах: ІІ міжнародному семінарі з навколишнього середовища та геологічних наук (IWEG 2019) в Ханчжоу (Китай), 10-й конференції Асоціації інженерів-мостовиків США в Нью-Йорку, Міжнародній виставці "Будівництво в Туркменістані - 2019" в Ашгабаті, XXVI Світовому дорожньому конгресі (WRC 2019) в Абу-Дабі (ОАЕ), 3-й Міжнародній конференції з транспортної інфраструктури TISDIC 2019 в Данангу (В‘єтнам).
Отримали право на проведення зустрічі координаторів європейських дорожніх досліджень в 2020 році на базі нашого інституту.
Фахівці інституту взяли участь у стажуванні щодо проектування асфальтобетону за системою SUPERPAVE в Institut für Baustoff-Qualitätssicherung GmbH (Ремзек-на- Неккарі, Німеччина).
Оновили керівний склад інституту - призначено двох заступників директора, які мають потужний бек-граунд в Укравтодорі та Національному транспортному університеті і на сьогодні координують роботу всіх наукових відділів.
Наш інститут успішно пройшов атестацію як науково-дослідна установа за новими правилами Міністерства освіти і науки України і був внесений до реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави.
За результатами фінансово-господарської діяльності ДП «ДерждорНДІ» у 2019 році значно перевиконало показники фінансового плану, маючи позитивну зростаючу динаміку таких показників як обсяги виконаних робіт, чистий прибуток, середньомісячна заробітна плата тощо.
За критеріями визначення ефективності управління об’єктами державної власності, визначеною Методикою Мінекономіки, досягнуто найвищих балів.
Оновлено основні засоби, зокрема закуплено сучасні лабораторні прилади, офісну техніку та оснащення (дуктилометр, прес гідравлічний, цифровий пенетрометр, склерометр, ультразвуковий товщиномір, тепловізор, піч муфельна, вимірювач міцності, квадрокоптер та багато іншого).
Відремонтували приміщення та оновили обладнання в лабораторіі бітумних в’яжучих.
Фахівець інституту отримав статус судового експерта атестованого ЦЕКК Міністерства юстиції України з питань проведення судової будівельно-технічної експертизи та дорожньо-технічної експертизи.
Подано документи до Національного агентства з акредитаціі Украіни для створення потужного центру підготовки та атестації фахівців дорожньої галузі.
Щодо збірника наукових праць інституту «Дороги і мости»: створено окремий його сайт, збірник ввійшов до категорії «В» наукових видань України, оновлено склад редколегії із залученням світових вчених, підготовлено до друку 19-20 випуск, отримано ідентифікатор DOI.
Запущено сервіс пікетажноі прив’язки на автомобільних дорогах kmplus.org.ua.
Власними зусиллями почали знімати професійні відеоролики для популяризації роботи інституту, в перспективі - виготовлення відеороликів для популяризації професії дорожника та створення YouTube каналу.
Безумовно можна продовжувати перелічувати всі наші здобутки і досягнення в 2019 році, але головне, що наш колектив робить все для того, щоб ДП «ДерждорНДІ» як флагман дорожньої науки був справжнім драйвером змін в дорожній галузі.
Дякуємо нашій неймовірній команді за продуктивну роботу та титанічні зусилля в році, що минає! Перед нами в Новому 2020 році стоїть ще багато викликів, але впевнений, що завдяки нашій спільній злагодженій роботі вдасться досягти бажаних результатів!
Архів
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018