Засідання круглого столу Дорожнього клубу
Вчора відбулося засідання Дорожнього клубу, у якому взяли участь представники Служб автомобільних доріг, дорожньо-будівельних компаній та експертного середовища.
За декількома круглими столами обговорили низку важливих для галузі тем, зокрема, проведення тендерних закупівель.
Ще рік тому замовники та учасники тендерних процедур зіштовхнулися з тим, що левову частку торгів на Prozorro зривали так звані недобросовісні компанії. Фірми сумнівного походження блокували тендери через механізм оскарження в Антимонопольному комітеті. За словами начальника Служби автомобільних доріг в Одеській області Олега Вариводи, загалом через діяльність таких структур 2018 року було зірвано тендерів на суму близько 10 млрд грн.
Як зазначив в. о. директора ДП "ДерждорНДІ" Артем Безуглий, більшість минулорічних скарг до АМКУ стосувалися відстані транспортування асфальтобетонної суміші з асфальтобетонного заводу до об’єкту ремонту. Тому інститутом розроблено зміни до діючих Державних будівельних норм, які запровадять на будівельний сезон 2019 року.
«Я дуже сподіваюсь, що оновлені державні будівельні норми набудуть чинності вже через три місяці. Відстань від асфальтобетонного заводу до об’єкту буде чітко регламентована залежно від типу покриття. Максимальна допустима відстань становитиме 150 кілометрів. Буде регламентовано і час доставки асфальтобетонної суміші - не довше, ніж три години», - сказав Артем Безуглий.
Він також додав, що фахівцями ДП "ДерждорНДІ" за підтримки Міністерства економіки розробляються Методичні рекомендації, які допоможуть замовникам торгів обгрунтовано та об'єктивно скласти тендерну документацію на дорожні роботи. Зокрема, необхідно конкретизувати нецінові критерії під час проведення торгів.
Учасники круглого столу залишились переконані, що запровадження чітких стандартів не дозволить зривати тендери на відновлення доріг і полегшить роботу як підрядникам, так і державним структурам.
Матеріали взяті тут
Архів
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018