МОНОЛІТНІ МОСТИ
При будівництві мостів питання застосування сучасних технологій, що здатні забезпечити економію фінансових ресурсів в довгостроковій перспективі, набуває досить актуального значення.
Зокрема, дуже цікавим є досвід проектування та експлуатації прогонових будов мостів із монолітного бетону з попередньо напруженою арматурою.
Статистика обстежень, які проведені силами ДП «ДерждорНДІ», свідчить, що монолітні попередньо напружені прогонові будови відносяться до конструкцій з найбільш високою надійністю, в них не виникають дефекти від дії інтенсивного і великогабаритного транспорту, а також для таких споруд характерні невеликі витрати при експлуатаційному утриманні. Світовий досвід також свідчить про належні технічні показники під час експлуатації таких прогонових будов.
Тому службам автомобільних доріг будемо рекомендувати при проектуванні і будівництві автодорожніх мостів влаштовувати прогонові будови з монолітного попередньо напруженого залізобетону для забезпечення нормованої довговічності. Такі конструкції ефективні для прогонових будов 24 м і більше, при косих пересіченнях із перешкодами, при об’єднанні прогонових будов у нерозрізні системи із мінімальною кількістю деформаційних швів та в інших випадках.
Для проектування залізобетонних попередньо напружених прогонових будов необхідно враховувати Р В.3.2-03450778-832:2013 «Рекомендації з проектування монолітних попередньо напружених мостів з напруженням на бетон (пост-напружені системи)», які були розроблені ДП «ДерждорНДІ».
ДП «ДерждорНДІ» готове забезпечити науково-технічний супровід проектування і будівництва мостів з влаштуванням прогонових будов з монолітного попередньо напруженого залізобетону.
Архів
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018